poniedziałek, 5 grudnia 2016

ZACHÓD SŁOŃCA

Witam w grudniu. Tak szybko mija ten czas, za chwile będzie już Wigilia. Zostało tylko 3 tygodnie. Uwielbiam święta, można spędzić czas z najbliższymi i oczywiście najadać się po uszy pysznym jedzeniem. Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła ubrać choinkę i poczuć piękny zapach ciasta w piekarniku. Rozmarzyłam się trochę, ale zawsze czekam na te święta, mają swój taki magiczny klimat.

Dzisiaj przygotowałam post w którym chciałam pokazać kilka swoich zdjęć. Uwielbiam robić zdjęcia zachodom słońca, są tak piękne i za każdym razem inne. Te ujęcia są wykonane za każdym razem z tego samego punktu, czyli pod moim domem. Cieszę się że mam tako widok z okna i często obserwuje zachody słońca. To chyba jedyna rzecz, którą lubię fotografować i często robię takie zdjęcia. Nie mam żadnego talentu jeśli chodzi o fotografię, ale lubię się czasami pobawić w fotografa i coś pocykać. Może coś wyjdzie albo nie. Zdjęcia wykonane telefonem Huawei P8 Lite. 

 W następnym poście postaram się zrobić moją wishliste na rok 2017. Kiedyś lubiłam je robić, szczerze mówiąc wolę sobie kupić coś fajnego niż przehulać. Tylko się tak wydaje, że coś kupujemy potrzebnego, a później i tak z tego nie korzystamy, myślę że wiele osób tak ma. Pieniądze się rozchodzą, nie wiadomo gdzie i na co, a my w sumie i tak nic nie mamy.




1 komentarz:

  1. Kocham zachody słońca. Mam porobione mnóstwo zdjęć z różnych części Polski.

    OdpowiedzUsuń