poniedziałek, 7 listopada 2016

AKTUALNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Jako włosomaniaczka nie może zabraknąć postu włosowego. Chciałam dzisiaj Wam pokazać moje kosmetyki do włosów, które stosuje regularnie. Jest ich mało, teraz stawiam na minimalizm. Wcześniej miałam sporo kosmetyków i ciężko było mi je po kończyć. Musiałam oddawać mamie, żeby mi pomagała. Ostatnio dokonałam zamówienia kosmetyków z rosyjskiej kolekcji. Nie miałam okazji wcześniej ich stosować, chociaż były popularne już od kilku lat, ale jak na typową włosomaniaczkę przystało muszę wszystko wypróbować. Trochę z opóźnieniem, ale jednak. Takim sposobem kupiłam szampon, maskę i tonik wzmacniający do włosów. 


1. Garnier Oil repair 3 - odżywka wzmacniająca.
2. Receptura babuszki Agafii - tonik ziołowy do włosów.
3. Receptura babuszki Agafii - szampon .
4. Biosilk - jedwab do włosów.
5. Etja - naturalny olej ze słodkich migdałów.
6. Receptura babuszki Agafii - maska łopianowa.

Włosy myje co dwa - trzy dni. Zazwyczaj przed każdym myciem nakładam olej ze słodkich migdałów na noc, rano myje szamponem i nakładam maskę albo odżywkę. Już nie robię z nimi takich eksperymentów jak kiedyś, tylko stawiam na to co mi służy albo testuje nowe kosmetyki. Ostatnio rzadko noszę kręcone włosy, tylko je modeluje. Przy okazji chciałam pokazać jak teraz moje włosy wyglądają, oczywiście kręcone. Sama dawno ich nie widziałam, jak się prezentują. Więc dzisiaj już nie modelowałam tylko wgniotłam w nie żel i trochę podsuszyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz