sobota, 5 listopada 2016

ZDROWY DESER | NASIONA CHIA

Dzisiaj przygotowałam post w którym pokażę jak robię deser. Odkryłam go nie dawno, ale od razu stał się moim ulubieńcem. Jest bardzo dobry oraz prosty w wykonaniu. Lubię eksperymentować w jedzeniu, to sama przyjemność próbować nowe dania. Czasami można zrobić naprawdę dobre i zdrowe desery, które mają dużo witamin.


Co potrzebujemy?
1 łyżkę nasion chia
Pół jogurtu naturalnego / kefiru
Dowolne owoce, ja wybrałam kaki (persymona).
Najpierw mieszamy jogurt z nasionami i odstawiamy na mniej więcej 1 godzinę, żeby nasiona namiękły i zrobił się "budyń". Po tym czasie dodajemy ulubione owoce.Istnieją różne modyfikacje tego deseru, można nasiona wymieszać również z mlekiem migdałowym, kokosowym. Wszystko wedle uznania. Owoce można również zblendować tak samo jak ja wykonałam i zrobić sobie pudding np. z malin albo truskawek.  Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz