czwartek, 3 listopada 2016

Cześć

Wiele razy zaczynałam i teraz znowu nadszedł ten dzień, w którym odnawiam bloga. Jednak teraz będzie miał na celu motywacyjnym. Jeżeli ktoś chce zacząć ćwiczyć ze mną, z chęcią zapraszam. Chce bym systematyczna (w końcu) i będę trochę o tym blogować. Postaram się dodawać różne przepisy na dania, które często robię. Sama lubię takie posty oglądać, bo często dodaje to inspiracji.
Moim celem jest wyrzeźbienie ciała oraz nabrania kondycji. Ćwiczę już ponad 2 lata, ale nie systematycznie, były różne przerwy. Nie odżywiałam się dosyć zdrowo, bo wiadomo że dieta jest bardzo ważna. Efekty były, małe, ale jednak. Teraz postaram się dać z siebie wszystko i będę to kontrolować na blogu. Poniżej zostawiam, moje pomiary. 
Biust - 88 cm
Talia - 68 cm
Biodra - 88 cm
Pośladki - 91 cm
Udo - 50 cm


Jeżeli tez zaczynacie, zmierzcie się już dzisiaj. Za dwa tygodnie będziemy sprawdzać, czy coś urosło albo czy coś zmalało. Nie ważyłam się, ponieważ nie mam wagi. (Może w sumie to i lepiej, bo bym wchodziła na nią codziennie) Nawet nie czuje takiej potrzeby, ważę około 53 kg, ale chce tylko wysmuklić ciało, a waga nie jest ważna. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz